Laura Mastenbroek
Amsterdam
Lees verder
26 December, 2016 - 15:44
Het creëren van een mailinglijst door middel van een opt-in pagina is één van de meest waardevolle dingen die je kunt doen als je je business wil boosten. Het is een slimme marketing tool die succesvolle (internet) ondernemers bijna altijd toepassen. Bovendien kost het nauwelijks tijd of geld om deze tool in te zetten. In dit artikel leer je wat een opt-in pagina is en hoe je een effectieve opt-in pagina op kunt zetten zodat jij jouw business kunt boosten.
Een opt-in pagina is een simpele online pagina waar mensen hun email en naam achter kunnen laten en daarmee automatisch op een mailinglijst terecht komen.Als je een opt-in pagina goed opzet kun je tussen de 10-60% conversie krijgen. Dat betekent dat 10-60% van de mensen die jouw opt-in pagina bezoekt, een email achter laat. Wanneer je bijvoorbeeld 100 bezoekers per dag op je opt-in pagina krijgt, zullen 10 tot 60 nieuwe mensen zich aanmelden voor jouw mailinglijst per dag. Dat is op jaarbasis een enorm aantal nieuwe potentiële klanten die jij via e-mail kunt benaderen!
Log in met je personal trainer account om verder te lezen. Log hier in