Loading

Blog

blog image

Personal trainers, verhoog je sales en klantwaarde met een 'klanten-autoresponder'

04 November, 2016 - 14:30

In het vorige artikel (De geautomatiseerde verkoopmachine met een e-mail autoresponder) hebben we het gehad over wat een email auto responder is en hoe je dit in kunt zetten om nieuwe klanten te werven.

In dit artikel gaan we kijken hoe je een email autoresponder in kunt zetten voor je huidige klanten en waar je rekening mee moet houden. Je huidige klanten zijn namelijk een andere, maar zeer interessante doelgroep om aan te verkopen.

Zij hebben al laten zien dat ze bereid zijn om in jouw diensten te investeren. Als ze hier tevreden over zijn willen ze vaak nog meer investeren. Daarmee  zijn zij eigenlijk één van de meest interessante doelgroepen om extra diensten aan te verkopen. (Dit noemen we ook wel up- of crossselling.) Als jouw diensten goed zijn en heb je tevreden en blije klanten, dan zou het echt een gemiste kans zijn om niet regelmatig iets extra's aan deze klanten aan te bieden. Echter moeten ze wel anders benaderd worden dan je prospects (potentiële klanten) en moet je dus een andere email autoresponder in gaan zetten. Ook zet je deze klanten autoresponder pas in nadat de klant een product heeft gekocht en die persoon dus al een klant is. In dit artikel gaan we hier verder op in. 

Log in met je personal trainer account om verder te lezen. Log hier in

Heb je nog geen personal trainer account?

Bekijk hier dan onze verschillende lidmaatschappen en boost jouw PT business.

Lidmaatschappen Personal-trainer.nl

reactie plaatsen

Spotlight trainers

Meer

Personal-Trainer.nl maakt gebruik van cookies. Meer informatie Sluiten