Loading

Blog

blog image

Oefeningen om thuis te doen: Training 1

14 January, 2015 - 16:18

 

Hierbij een leuk trainingscircuitje om lekker thuis uit te voeren. Wanneer je een oefening niet kunt of te moeilijk vindt doe deze dan ook niet. 
Vraag de hulp van een proffesional wanneer je het schema niet snapt.

Download onze work-out timer app gratis om deze training te volgen. 

Download op IOS >> 

Download op android >>

Sport algemeen

Starten met de thuis training

Zet je timer op 30 sec werken en 30 sec rust. Je gaat de gehele 30 sec de oefeningen hieronder uitvoeren.
Na elke oefening heb je 30 sec rust.

  • Onderstaande 8 oefeningen zijn 1 ronde. 
  • Na elke ronde maximaal 2 minuten rust. Als je minder rust nodig hebt kan dat ook. 
  • Beginnen met 5 rondjes  en elke training komt er 1 rondje bij. Ik ben benieuwd hoe ver je gaat komen. Succes!


Ps: Laat helemaal onderaan deze pagina een berichtje achter met jouw score hoeveel rondes jij hebt gehaald.

 

 

1.Squats

 

2.Push ups

3.Buik (Benen in de lucht)

4.Uitstappen(lunges)

5.Core planks

6.Jump Squats (indien te moeilijk normale squats uitvoeren)

7. Horse kicks

8. glute bridge 

Bovenstaande 8 oefeningen zijn 1 ronde. Na elke ronde maximaal 2 minuten rust. Als je minder rust nodig hebt kan dat ook. 

 

Beginnen met 5 rondjes  en elke training komt er 1 rondje bij. Ik ben benieuwd hoe ver je gaat komen. Succes!

Wil je een schema op maat gemaakt door een personal trainer bij jou in de buurt? Neem dan nu contact op met een trainer bij jou in de buurt. Klik op de onderstaande pagina om jouw droomtrainer te vinden.

Vind een personal trainer bij jou in de buurt >>

Lees ook:

Thuis training tabata 1 >>

30 day squat challenge >>

Splitten versus full body trainingsschema >>

 

Alles voor je sport!

 

 

 

reactie plaatsen

Spotlight trainers

Meer

Personal-Trainer.nl maakt gebruik van cookies. Meer informatie Sluiten