Loading

Blog

blog image

Verantwoord snacken tijdens het WK.

16 June, 2014 - 13:46

Het WK is weer begonnen en wat was de eerste wedstrijd van Nederland toch spannend. Ik heb zelf het gevoel dat we nog ver gaan komen. Maar tijdens het WK eet en drink iedereen ook ongezond, de bittergarnituur, chips en ongezonde drankjes schieten zo naar binnen. Vandaar dat ik was gezonde en verantwoorde snacks heb die je kan eten / neerzetten op tafel tijdens het WK.

Patat of andere gefrituurde dingen zijn erg lekker, maar neem nou eens Zoete Aardappelen. Schil deze en snij ze in de vorm wat je wilt, schijfjes of reepjes. Bak deze dan een beetje gaar met wat kokosolie. Hierna kan je ze nog een beetje knapperig maken in de over en je kan eventueel zee zout er op strooien en smullen maar.

Ook kan je leuke schaal met verschillende oranje fruitsoorten / groentes op tafel zetten, bijvoorbeeld: Pompoen, wortels, mango en mandarijnen.

En voor onze WK smoothie heb je de verschillende ingrediënten nodig:

1 halve geschilde rijpe mango, 1 abrikoos, 1 sinaasappel, 2 / 3 aardbijen en een flinke scheut kokos melk. Alles goed door elkaar mengen en je hebt een heerlijke WK smoothie.

Hoop dat jullie er wat aan hebben en hup Holland.

 

Groetjes,

 

Mellony 

reactie plaatsen

Spotlight trainers

Meer

Personal-Trainer.nl maakt gebruik van cookies. Meer informatie Sluiten